Stempel z logo, czyli jak budować świadomość marki/firmy wśród Klientów?

Nawet najlepsza firma nie zdobędzie światowego rozgłosu, jeżeli nie będzie prowadziła odpowiedniej kampanii reklamowej. Reklama od najdawniejszych czasów była podstawą biznesu a w dzisiejszym świecie stała się wręcz rodzajem sztuki, która, wykorzystana w umiejętny sposób może sprawić, że klient kupi nawet to, co jest mu zupełnie zbędne. Istnieją różne metody sprawiania, że w pamięci konsumentów zapisze się nazwa konkretnej firmy. Niektóre z nich wiążą się z drobnymi działaniami i wcale nie wymagają przeprowadzenia potężnej kampanii.

Stempel do nadruku na torbach i kartonach

Jak stempel firmowy może pomóc zareklamować markę?

Wielu osobom wydaje się, że stempel firmowy to tylko zbędny gadżet, który ładnie wygląda i zajmuje miejsce na biurku. Jednak nic bardziej mylnego. Takie myślenie doprowadzić może do stracenia doskonałej szansy zareklamowania marki w dyskretny i nie wymagający dużych nakładów finansowych sposób. W jaki sposób stempel może pozwolić przeprowadzić subtelną kampanię reklamową?

Wielu ludzi z łatwością i podświadomie zapamiętuje drobne symbole, obrazki czy hasła. Nie bez powodu wielkie korporacje posiadają oryginalne, charakterystyczne logotypy. Podobnie jest ze stemplami firmowymi. Umieszczenie ich w odpowiednim miejscu, nawet jeżeli nie sprawi, że klient od razu zdecyduje się na skorzystanie z usług firmy, to jednak pozostawi w jego pamięci pewien ślad. Dobrze wykonany stempel z ciekawym logiem może nawet sprawić, że konsument zdecyduje się dowiedzieć czegoś więcej o marce, a w rezultacie nawiąże współpracę czy dokona zakupu. Umiejętne wykorzystanie stempli firmowych otwiera szereg możliwości, dając szansę na alternatywną dla telewizyjnej reklamę firmy.

Gdzie wykorzystać stemple firmowe i jakie pozytywne efekty mogą one przynieść?

Kluczem jest odpowiednie wykorzystanie pieczątki z logiem firmy. Nie ma sensu używać jej wszędzie – zasada „co za dużo, to niezdrowo” w tej sytuacji warta jest zastosowania. Stempli warto używać tam, gdzie będą wyglądały estetycznie i gdzie będą odpowiednio widoczne.

Najlepsze rozwiązania to:

  • Używanie stempla do ozdobienia papeterii firmowej – bez względu na to, czy jest to notes, czy zwyczajna kartka z drukarki, umiejętnie wkomponowana pieczątka z logiem firmy może wyglądać świetnie i zainteresować klientów.

  • Ozdobienie pieczątką opakowań na produkty – umieszczenie stempla nawet na zwyczajnym, kartonowym pudełku sprawia wrażenie fizycznej troski firmy o towar. Dzięki temu klient ma poczucie, że do przygotowywania paczki przyłożyła rękę fizyczna osoba.

  • Umieszczenie firmowego stempla na wizytówkach pracowników.

  • Korzystanie ze stempla do oznaczenia firmowych, papierowych torebek – dzięki temu używająca ich osoba staje się żywą reklamą firmy.

Rzecz jasna, możliwości użycia stempli z logo marki jest dużo więcej. Korzystanie z nich może mieć liczne, pozytywne efekty, takie jak wspomniana już mimowolna reklama firmy. Ponadto korzystanie ze stempla, zwłaszcza estetycznie wykonanego, buduje atmosferę profesjonalizmu i elegancji. Warto zaznaczyć także, że ciekawe logo – nawet, jeżeli trafi do zupełnie przypadkowej osoby – może wzbudzić zainteresowanie i sprawić, że zdecyduje się ona poszukać dodatkowych informacji o marce.

Najwieksze stemple drewniane kwadratowe

Jaki stempel wybrać?

Dobry stempel z logo to taki, który najlepiej oddaje charakter firmy. Istnieje bardzo szeroki wybór rozmiarów, wzorów, kształtów i sposobów zdobienia stempli. Dobrze jest jednak pamiętać, że najbardziej podstawowy jest kształt prostokątny – łatwo go wkomponować w dokumenty, jest klasyczny i elegancki. W zależności od indywidualnych potrzeb i gustu warto wybrać taki, który najlepiej spełni wymagania właściciela.