Koszty i warunki dostawy

Szanowni Państwo,

Wszystkie realizowane w firmie Max zamówienia można odebrać osobiście, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, w siedzibie naszej firmy, w Warszawie przy ul. Szyszkowej 21/23. Płatności za zamówienie można dokonać na miejscu gotówką lub kartą. Mozliwe jest także dokonanie przedpłaty w systemie przelewu 24 lub przelewu bankowego ( odbiór możliwy po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto).

Istnieje również możliwość przesłania zamówienia kurierem na podany przez Państwa adres. Niezbędne będzie podanie adresu wysyłki (z kodem pocztowym) oraz numer telefonu kontaktowego dla kuriera. Wysyłek dokonujemy wyłącznie na terytorium RP.

Koszty przesyłek kurierskich:

Przedpłata na konto:

Bezpłatna dostawa kurierem  (tylko po przedpłacie): dla zamówień powyżej 200 PLN.

Bezpłatna dostawa Paczkomat  (tylko po przedpłacie): dla zamówień powyżej 250 PLN.

Bezpłatna dostawa dotyczy wyłącznie zamówień wykonanych bezpośrednio przez sklep online.

 

Przesyłka kurierska (wybieramy dla Państwa optymalną ofertę spośród dostępnych firm kurierskich: Inpost lub DPD): 12 zł+vat=14.99 PLN

Pobranie- przesyłka kurierska (wybieramy dla Państwa optymalną ofertę spośród dostępnych firm kurierskich: Inpost lub DPD) (tylko do wartości 250 PLN): 23.37 PLN

 

Przesyłki pobraniowe płatne gotówką. W wypadku chęci dokonania płatności kartą, prosimy o upewnienie się, czy w danym miejscu i wybranej firmie kurierskiej taka usługa jest dostępna. 

Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie w usłudze standardowej, co oznacza, iż nie mamy możliwości wpłynięcia na godziny dostawy. Najczęściej przesyłki dostarczane są w godzinach 8-17.

Dostawy w firmie Inpost najczęściej dokonywane są w godzinach 7-17. Aktualne informacje o godzinach dostaw firmy Inpost dostępne są na stronie: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/w-jakich-godzinach-nasi-kurierzy-dostarczają-przesyłki

Prosimy o przemyślany wybór miejsca dostawy. W wypadku braku możliwości dostarczenia przesyłki z uwagi na nieobecność odbiorcy, ponowne dostarczenie jest usługą odpłatną.

W wybranych lokalizacjach (zależy to od firmy kurierskiej, nie od nas) istnieje możliwość zamówienia dodatkowo płatnej usługi dostarczenia w wybranych godzinach. Potrzebę wyboru takiej usługi prosimy zgłaszać przed złożeniem i opłaceniem zamówienia. Sprawdzimy wtedy  dostępność pod wskazanym adresem i ewentualny dodatkowy koszt. Nie mamy możliwości zmiany godzin dostarczenia lub rezygnacji z  przesyłki po jej nadaniu.