Stempel reklamowy

Stempel reklamowy

Stempel reklamowy  znajduje bardzo szerokie zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie. Może zawierać zarówno informacje o promocjach, logo, grafikę zachęcającą do zakupu,  dane kontaktowe. W naszej ofercie znajda  Państwo największy na rynku wybór stempli drewnianych ( ponad 100 modeli)  o różnych wymiarach  ( od 1,5 cm średnicy do 15×20 cm ) i kształtach (stemple płaskie i kołyskowe, kwadratowe, okrągłe, prostokątne). Zestaw niezbędny do uzyskania  odbicia składa się zawsze z : stempla drewnianego wraz z płytka tekstową oraz poduszki na tusz uzupełnionej właściwym rodzajem i kolorem tuszu.

Zastosowanie stempli reklamowych:

  • samodzielne, tanie znakowanie toreb i kartonów
  • znakowanie druków firmowych: kopert, teczek na dokumenty, kartek okolicznościowych, kart rabatowych
  • znakowanie kart lojalnościowych, rabatowych
  • znakowanie ulotek, metek, opakowań zbiorczych
  • gastronomia: znakowanie opakowań na wynos, kubków jednorazowych, serwetek

Co jest potrzebne do użytkowania stempli reklamowych

Stempel reklamowy składa się z drewnianej podstawy oraz płytki tekstowej wykonanej w technice grawerowania laserowego,  zapewniającej najwyższa dostępna jakość odbicia.  Uzyskanie odbicia stempla wymaga posiadania  poduszki na tusz , która musi być dopasowana rozmiarowo ( czyli większa) niż sam stempel.   Każda poduszka musi  zostać uzupełniona odpowiednim tuszem. W wypadku standardowej, matowej powierzchni jak: papier zwykły kserograficzny, karton zwykły/matowy  można stosować tusz standardowy, wodny.  Powierzchnie nietypowe, słabo wchłaniające jak: malowane drewno, plastik, metal, papier śliski/kredowy wymagają z reguły tuszów specjalistycznych( szybkoschnących).  Do tuszu wodnego stosuje się inną ( standardową ) poduszkę niż do tuszów specjalnych.  W jednej poduszce można zastosować tylko jeden rodzaj i jeden kolor tuszu.  Gdy posiadają państwo kilka stempli i chcą je używać w jednym miejscu, na jednym rodzaju podłoża i z jednym kolorem odbicia wystarczy kupić 1 poduszkę.

Jaki jest koszt uzyskania odbicia stempla reklamowego:

Trudno jednoznacznie określić dokładny koszt 1 odbicia, gdyż zależy on od wielu czynników: wielkości stempla, rodzaju odbicia i poziomu jego zapełnienia, rodzaju stosowanego tuszu i częstotliwość użytkowania.  Im dłużej i częściej będą państwo stempel reklamowy stosować, tym koszt jednostkowy będzie niższy.   Poza kosztem  początkowym: zakupu stempla i odpowiedniej poduszki oraz tuszu należy się liczyć z potrzebą uzupełniania poziomu tuszu w poduszce. W wypadku małych stempli oraz poduszek  plastikowych z tuszem standardowym  można założyć, że koszt uzyskania odbicia może spaść nawet poniżej 1 grosza !

Co można umieścić na stemplu reklamowym:

Treść konkretnego stempla zależy od tego do jakich celów będzie użytkowany. Najczęściej stemple reklamowe zawierają:

  • logo lub grafikę, która  kojarzy się z reklamowaną działalnością.
  • tekst reklamowy: może to być hasło reklamowe, wezwanie do podjęcia określonego działania,  informacja o przyznanym rabacie
  • dane adresowe
  • dane kontaktowe
  • adres strony internetowej, e-mail,  profilu w mediach społecznościowych: FB, Instagram
  • instrukcję stosowania, porady dotyczące instalacji, itp

Oczywiście możliwości jest wiele, każda z powyższych to jedynie sugestia.  Stemple reklamowe mogą zawierać zarówno grafikę jak i tekst.  Dzięki wykonaniu w technice laserowej otrzymają Państwo produkt wysokiej jakości oferujący najwyższą dostępna czytelność nawet w wypadku skomplikowanej grafiki lub  dużej ilości tekstu.

Jakie informacje potrzebne są do zamówienia stempla reklamowego:

  • dokładna treść: prosimy  o podanie wszelkich informacji, które mają się znaleźć na odbiciu.  Prosimy o sprawdzenie  poprawności danych przed wysłaniem
  • wielkość: prosimy o podanie przynajmniej przybliżonej wielkości pola odbicia.  Z uwagi na to, że każdy klient oczekuje innego efektu, podanie  zewnętrznych wymiarów przedmiotu ( kartonu, torby, itp) nie jest informacja wystarczającą: nie jesteśmy bowiem w stanie  określić Państwa oczekiwań.
  • plik z grafiką/logo: w wypadku stempli zawierających logo lub grafikę sugerujemy przesłanie ich w postaci pliku z tzw. grafiką wektorową, wtedy nie zostaną doliczone żadne dodatkowe koszty obróbki. Więcej na temat  przygotowania grafiki lub własnego projektu: jak przygotować projekt stempla.
  • informacje czy posiadają już własną poduszkę i tusz. Jeśli nie, prosimy o określenie  koloru odbicia oraz rodzaju podłoża, na którym stempel będzie użytkowany: czy jest to papier zwykły/matowy czy inna powierzchnia.  Więcej informacji o tuszach specjalnych: kiedy i jak  stosować tusze szybkoschnące.
  • wybór sposobu płatności i metody odbioru:  w wypadku odbioru osobistego możliwe jest dokonanie przedpłaty ( przelew tradycyjny lub szybkie płatności w systemie przelewy24). W wypadku wysyłki  do zamówień o wartości poniżej 200 zł netto można wybrać przedpłatę . Przesyłki pobraniowe wyłącznie do kwoty 250 zł brutto.
  • W wypadku wysyłki prosimy o podanie dokładnego adresu, na który przesyłka ma dotrzeć i numeru kontaktowego dla kuriera.
  • rodzaj dokumentu:  firmom możemy wystawić fakturę vat ( niezbędne jest podanie poprawnych danych do faktury) lub paragon  ( z NIP lub bez numeru NIP). W wypadku zamówień prywatnych wystawiamy paragon.  Prosimy o dokonanie wyboru i poinformowanie nas o nim w momencie składania zamówienia.
  • dodatkowe informacje i uwagi: wszelkie uwagi dotyczące samego zamówienia jak i jego realizacji powinny zostac przekazane pisemnie. Nie przyjmujemy zleceń  telefonicznie czy ustnie.  Prosimy także o określenie wszelkich uwag w momencie składania zamówienia. Pozwoli nam to uniknąc nieporozumień i  optymalnie dopasować ofertę do Państwa potrzeb