Stempel reklamowy

Stempel reklamowy znajduje bardzo szerokie zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie. Może zawierać zarówno informacje o promocjach, logo, grafikę zachęcającą do zakupu, dane kontaktowe. W naszej ofercie znajdą Państwo największy na rynku wybór stempli drewnianych (ponad 100 modeli) o różnych wymiarach (od 1,5 cm średnicy do 15×20 cm) i kształtach (stemple płaskie i kołyskowe, kwadratowe, okrągłe, prostokątne). Zestaw niezbędny do uzyskania odbicia składa się zawsze z: stempla drewnianego wraz z płytką tekstową oraz poduszki na tusz uzupełnionej właściwym rodzajem i kolorem tuszu.

Zastosowanie stempli reklamowych:

samodzielne, tanie znakowanie toreb i kartonów
znakowanie druków firmowych: kopert, teczek na dokumenty, kartek okolicznościowych, kart rabatowych
znakowanie kart lojalnościowych, rabatowych
znakowanie ulotek, metek, opakowań zbiorczych
gastronomia: znakowanie opakowań na wynos, kubków jednorazowych, serwetek

Co jest potrzebne do użytkowania stempli reklamowych?

Stempel reklamowy składa się z drewnianej podstawy oraz płytki tekstowej wykonanej w technice grawerowania laserowego, zapewniającej najwyższą dostępna jakość odbicia.
Poduszka drewniana do stempli, na tusz
Uzyskanie odbicia stempla wymaga posiadania poduszki na tusz, która musi być dopasowana rozmiarowo (czyli większa) niż sam stempel. Każda poduszka musi zostać uzupełniona odpowiednim tuszem.
Tusz wodny do pieczątek kolory standardowe
W wypadku standardowej, matowej powierzchni jak: papier zwykły kserograficzny, karton zwykły/matowy można stosować tusz standardowy, wodny. Do tuszu wodnego stosuje się standardową poduszkę.
Tusz Coloris 4714 zolty
Powierzchnie nietypowe, słabo wchłaniające jak: malowane drewno, plastik, metal, papier śliski/kredowy wymagają z reguły tuszów specjalistycznych (szybkoschnących). Ten rodzaj tuszów wymaga stosowania poduszki filcowej.
W jednej poduszce można zastosować tylko jeden rodzaj i jeden kolor tuszu. Gdy posiadają państwo kilka stempli i chcą je używać w jednym miejscu, na jednym rodzaju podłoża i z jednym kolorem odbicia wystarczy kupić 1 poduszkę.

Jaki jest koszt uzyskania odbicia stempla reklamowego?

Trudno jednoznacznie określić dokładny koszt 1 odbicia, gdyż zależy on od wielu czynników: wielkości stempla, rodzaju odbicia i poziomu jego zapełnienia, rodzaju stosowanego tuszu i częstotliwość użytkowania. Im dłużej i częściej będą Państwo stempel reklamowy stosować, tym koszt jednostkowy będzie niższy. Poza kosztem początkowym: zakupu stempla i odpowiedniej poduszki oraz tuszu należy się liczyć z potrzebą uzupełniania poziomu tuszu w poduszce. W wypadku małych stempli oraz poduszek plastikowych z tuszem standardowym można założyć, że koszt uzyskania odbicia może spaść nawet poniżej 1 grosza!

Co można umieścić na stemplu reklamowym?

Treść konkretnego stempla zależy od tego do jakich celów będzie użytkowany. Najczęściej stemple reklamowe zawierają:
zastosowanie
Logo lub grafikę, która kojarzy się z reklamowaną działalnością.
zastosowanie
Tekst reklamowy: może to być hasło reklamowe, wezwanie do podjęcia określonego działania, informacja o przyznanym rabacie.
zastosowanie
Dane kontaktowe.
zastosowanie
Dane adresowe.
zastosowanie
Adres strony internetowej, e-mail, profilu w mediach społecznościowych: FB, Instagram.
zastosowanie
Instrukcję stosowania, porady dotyczące instalacji, itp.
Oczywiście możliwości jest wiele, każda z powyższych to jedynie sugestia. Stemple reklamowe mogą zawierać zarówno grafikę, jak i tekst. Dzięki wykonaniu w technice laserowej otrzymają Państwo produkt wysokiej jakości oferujący najwyższą dostępną czytelność nawet w wypadku skomplikowanej grafiki lub dużej ilości tekstu.

Jakie informacje potrzebne są do zamówienia stempla reklamowego?

głębokość graweru
Dokładna treść.

Prosimy o podanie wszelkich informacji, które mają się znaleźć na odbiciu. Prosimy o sprawdzenie poprawności danych przed wysłaniem.

głębokość graweru
Wielkość.

Prosimy o podanie przynajmniej przybliżonej wielkości pola odbicia. Z uwagi na to, że każdy klient oczekuje innego efektu, podanie zewnętrznych wymiarów przedmiotu (kartonu, torby, itp) nie jest informacja wystarczającą: nie jesteśmy bowiem w stanie określić Państwa oczekiwań.

głębokość graweru
Plik z grafiką/logo.

W wypadku stempli zawierających logo lub grafikę sugerujemy przesłanie ich w postaci pliku z tzw. grafiką wektorową, wtedy nie zostaną doliczone żadne dodatkowe koszty obróbki. Więcej na temat przygotowania grafiki lub własnego projektu: jak przygotować projekt stempla.

głębokość graweru
Informację czy posiadają już własną poduszkę i tusz.

Jeśli nie, prosimy o określenie koloru odbicia oraz rodzaju podłoża, na którym stempel będzie użytkowany: czy jest to papier zwykły/matowy czy inna powierzchnia. Więcej informacji o tuszach specjalnych: kiedy i jak  stosować tusze szybkoschnące.

głębokość graweru
Wybór sposobu płatności i metody odbioru.

W wypadku odbioru osobistego możliwe jest dokonanie przedpłaty (przelew tradycyjny lub szybkie płatności w systemie przelewy24).
W wypadku wysyłki do zamówień o wartości poniżej 200 zł netto można wybrać przedpłatę. Przesyłki pobraniowe wyłącznie do kwoty 250 zł brutto.

automat vs mobilna
W wypadku wysyłki prosimy o podanie dokładnego adresu, na który przesyłka ma dotrzeć i numeru kontaktowego dla kuriera.
automat vs mobilna
Rodzaj dokumentu.

Firmom możemy wystawić fakturę VAT (niezbędne jest podanie poprawnych danych do faktury) lub paragon (z NIP lub bez numeru NIP). W wypadku zamówień prywatnych wystawiamy paragon. Prosimy o dokonanie wyboru i poinformowanie nas o nim w momencie składania zamówienia.

automat vs mobilna
Dodatkowe informacje i uwagi.

Wszelkie uwagi dotyczące samego zamówienia, jak i jego realizacji powinny zostać przekazane pisemnie. Nie przyjmujemy zleceń telefonicznie czy ustnie. Prosimy także o określenie wszelkich uwag w momencie składania zamówienia. Pozwoli nam to uniknąć nieporozumień i optymalnie dopasować ofertę do Państwa potrzeb.

Polecamy również